τί γίνεται με την αγάπη;

νομίζω,
δεν πρέπει να με ενδιαφέρει η δουλειά
οι λογαριασμοί και οι οφειλές
η ασφάλεια, τα οχυρά, ή τα καταφύγια των συναισθημάτων
η αξιοπρέπεια, ή τιμή και η υστεροφημία

νομίζω,
δεν πρέπει να με ενδιαφέρεις εσύ
εγώ, εκείνοι, εκείνη. αυτοί που ξέρω, αυτοί που θα μ' άρεσε να γνωρίσω
τα καλά λεφτά, ο γλυκός ύπνος
τα συγχαρητήρια, τα μπράβο και οι φορές που γλύτωσα

νομίζω.
δεν πρέπει να με ενδιαφέρουν τα ταξίδια
τα όνειρα, οι στόχοι, τα μεθύσια, το σεξ, η γνώση
η βροχή, η επιτυχία, το δίκιο, ή το λογικό
τα καλώς καμωμένα κι όσα δικαιωματικά μου ανήκουν

νομίζω,
δεν πρέπει να με ενδιαφέρει
η μοναξιά, ο θάνατος, ένα ατύχημα που μπορεί να μου συμβεί αύριο μεθαύριο
ο πόνος που προκαλώ και τα γκρεμοτσακίσματα που με καρτερούν
μια διάρρηξη, ή ένας καβγάς που δεν ήταν στο πρόγραμμα

νομίζω,
δεν πρέπει να με ενδιαφέρουν τα ποιήματα μου
τα γραπτά μου, οι ιδέες μου, οι επιθυμίες μου
το ταλέντο μου, η αποδοχή, η απόρριψη
οι προσβολές, ο χλευασμός

νομίζω,
δεν πρέπει να με ενδιαφέρει η μουσική, η τέχνη, η ποίηση
τα προνόμια, τα κέρδη, ή το ενδεχόμενο να ζήσω σαν και το τελευταίο σκουπίδι του είδους
οι φυλές, τα χρώματα, οι γυναίκες, οι άντρες
η έμπνευση, η λήθη

νομίζω,
δεν πρέπει να με ενδιαφέρει η παραίτηση
η κατάκτηση, η σοφία, η ομορφιά κι η ασχήμια
η κοινή λογική, η τάξη, ο χαμός, ή κάτι άλλο που νοιάζει τους περισσότερους
νομίζω δεν πρέπει να με ενδιαφέρει τίποτα

με την αγάπη όμως,
τι γίνεται;

Entradas populares de este blog

κάππα

μέτρημα

Αλμπέρ Καμύ - Το καλοκαίρι