παράταιρος

δεν υπάρχει λόγος να γλυτώσεις απ' τη φωτιά
έτσι κι αλλιώς οι μακροβιότεροι ημών δε ζουν ποτέ κάτι που να κυματίζει αέναα
φλερτάρω με το θάνατο γιατί φοβάμαι να πεθάνω
κανένας πόνος δεν αρκεί να κλέψει την ομορφιά του κόσμου
και καμιά αγκαλιά δεν μπορεί να λιγοστέψει την ασχήμια μου
νιώθω παραταιρος εδώ
έτσι κι αλλιώς πάντα καθίκι δεν ήμουν;
οι χαμένοι αυτού του παιχνιδιού
είναι οι άρχοντες της απόλυτης γύμνιας
κι εγώ δεν έχω τίποτα
μόνο μια αρμαθιά συμβουλές για καλή ζωή
που κι αυτές έχουν λήξει
μια φθήνια κατατρώει τις σάρκες μας
μόνο τ' άφθαστα ταξίδια κοστίζουν ακριβά
έτσι που στέκουν ανέγγιχτα απ' τα χέρια των πολλών
το να σ' αγαπούν είναι τρόμος
τη μόνη ευκαιρία μου για ένα τίμιο τέλος
την κατάπιε ένα κενό αέρος
εναποθέτω τις ελπίδες μου να σωθώ απ' την πραγματικότητα
στις πιο φρικιαστικές μου εμμονές
ο χαμός μου είναι θέμα χρόνου
εγώ δεν το καταλαβαίνω
οι άλλοι δεν το παραδέχονται
μη με συγχωρήσεις αν σε πληγώσω
έτσι κι αλλιώς πάντα καθίκι δεν ήμουν;
κανένας σταθμός δε με νοσταλγεί πια
να ξερες μόνο πόσο ντρέπομαι
ευτυχώς δεν ελπίζω σε τίποτα
μόνο να... τί ζήτησα;
μια βροχή που και που να με θυμίζει

Entradas populares de este blog

κάππα

280814

μέτρημα