αυτόχειρες

καμιά φορά
έτσι, που κάθομαι, καταγής του κελιού μου
και ρεμβάζω ακίνδυνα προς κατευθύνσεις
απ' όπου δε ζυγώνει κανείς και ποτέ
έρχονται και με βρίσκουν κάτι σκέψεις, ώ! θέε μου!
γύπες που περιμένουν της λείας τους το ξεψύχισμα
και θυμάμαι όλους εκείνους τους ιδανικούς αυτόχειρες
που μαζί με μένα κι όλοι μας χώρια
αυτοκτονούσαμε με το δικό του ξεχωριστό τρόπο ο καθένας
τρέμετε λάτρεις της ζωής. είμαστε πολλοί κι ερχόμαστε!
εγώ, εκείνη κι εκείνοι
τι βολικό που είναι, αλήθεια, να αφήνεσαι στο θάνατο;
πόσο εύκολα κάψαμε τα φτερά μας
περιλούζουντας τα με οινόπνευμα, πλαστικούς φόβους κι απάθεια;
μας φθονούν οι μεγαλύτερες καταθλίψεις του αιώνα
οι ψυχολόγοι μένουν άνεργοι μπρος στην ολοκληρωτική υποταγή του πνεύματος
οι δάσκαλοι μας αγγίζουν την πεμπτουσία των εφηβικών μας εξάρσεων
καθώς κι οι ίδιοι βλέπουν πως απέτυχαν
τι βολικό που είναι, αλήθεια,
να φορτώνεις σε ξένες πλάτες το δικό σου θάνατο;
ο καιρός κι η βροχή παίρνουν μακριά τα κομμάτια μας
το αίμα μας τρέχει ξέγνοιαστο
οι ωκεανοί μου στερεύουν κι αδειάζουν καθώς πνίγομαι
μια ξηρασία μέσα σε μια θάλασσα ακάνθινη
το οξυγόνο μου λιγοστεύει. το φτύνω μονάχος με κάθε μου γουλιά
η μυρτώ κόβει τις φλέβες της με τ' ακριβότερα υλικά
λάμπουν στα μάτια μου οι λεπίδες των
τις μέρες μοχθώ να την εμποδίσω
τις νύχτες είμ' εγώ αυτός που ακονίζει τα ξυράφια της.
εκείνοι φροντίζουν με στοργή και μεράκι τα μνήματα τους
ο θάνατος είναι θαλπωρή λένε και σφαλίζουν τα φέρετρα τους
κανείς από κει να μην τους βγάλει
αν καμιά φορά όμως
απ' τη φυλακή μου βγω και μια βόλτα επιχείρησω
ένα παιδί αμόλυντο από τεχνικές αυτοκαταστροφής στέκει απέναντι μου
με μια μπάλα στα χέρια - δείγμα πως και ενήλικας σα γίνει
θα ξέρει να παίρνει τα αγαπημένα του αγκαλιά
και καθώς με κοιτά μ' απορία και οίκτο
σα να με ρωτά σιωπηλα με τα μάτια
τί σκατά πάει τόσο στραβά με τον κόσμο των μεγάλων
κλωτσώ νοερά το χώμα που πατώ
κι αηδιασμένος απ' τη μυρωδιά της ντροπής και της σήψης μου
ζητώ συγχώρεση και μια ευκαιρία ακόμη να ζήσω

Entradas populares de este blog

κάππα

μέτρημα

Αλμπέρ Καμύ - Το καλοκαίρι