αναρχικόν

η πραγματική αγάπη ξαποσταίνει κάτω απ' τα γυαλιά σου
οι υπόλοιποι θα σαπίσουμε όπως άλλωστε μας αξίζει
οι τραγωδίες μας υπάρχουν προς τέρψην
όσων φοβούνται να μπουκάρουν στις δικές τους αρένες
το θάρρος μας ποτίζει τη δίψα τους για αίμα. ξένο.
το ανώνυμο sex δε φέρνει την άνοιξη
τα πιο κοφτερά κι αιμοσταγή λόγια εισβάλλουν σ' ευάλωτες καρδιές
μένουν εκεί για πάντα και κάθε νύχτα τις ακρωτηριάζουν κι από λίγο
ο χρόνος δε θεραπεύει τίποτα
αν κάνεις την αρρώστια τρόπο ζωής
παθιάζομαι με τους μικρούς καθημερινούς μου θανάτους
όσο επιμένουν να κυλούν βαρετά τα πρωινά μου
οι τουριστικοί οδηγοί λένε τα μεγαλύτερα ψέμματα
πίσω απ' αυτούς που υπόσχονται αιώνια δέσμευση
οι πραγματικοί ταξιδιώτες παρέδωσαν κλειδιά και πυξίδα στη ρεσεψιόν
τώρα πια κοιμούνται στο σταθμό
μόνο όσοι δεν έπιναν ποτέ καταστράφηκαν απ' το ποτό
το τέλος δε λύνει,
το τέλος παύει το πρόβλημα
η ανάγκη ν' αγαπηθούμε μετριέται μ' απογοητεύσεις
όσο πιο πολλές, τόσο πιο καλά
οι ανοιχτές πληγές είναι το φόρτε μου
η επούλωση τους, το δικό σου
δε θα το ξανακάνω, είναι η αγαπημένη μου φράση
να το ξανακάνω, η αγαπημένη μου συνήθεια
δε σου τάζω τίποτα ώστε να μπορώ να σου δώσω τα πάντα
μεθώ να ξεχάσω τις μέρες που δεν υπήρξα ερωτεύμενος
και τις νύχτες που τραβούσα τον έρωτα απ' τα μαλλιά
λέω να πάψω να γράφω και γραπτό να γίνω
η μούσα μου κρατά την ισορροπία μου απ' το χέρι
φορά ήλιους μικρούς στο λαιμό
τα μάτια της, πεδιάδες χρωμάτων
τα χείλια της, καριώτικο κρασί
η gràcia θα μας καρτερεί ως να τη βαρεθούμε
ό,τι μου γίνεται συνήθεια πεθαίνει
ερωτικά τετράστιχα κάνουν στο στήθος σου φωλιά
μάθε με να ανασταίνω καρδιές
ο θεός ίσως με συγχωρήσει κι ο διάβολος θα με δεχτεί στις τάξεις του
τα πιο επαναστατικά μου ποιήματα
καταλήγουν ερωτικές εξομολογήσεις και νανουρίσματα

κι αν δεν είναι επαναστατική πράξη η ύπαρξη σου δηλαδη, τί είναι;
χαραμίζω τη ζωή μου λες κι έχω κι άλλη
γυρνώ την πλάτη μου στ' αστραφτερά
στον καθρέφτη,
ένα φτύσιμο δεν αρκεί να τιμωρήσει την υποτέλεια μου στο ψέμμα

περιμένω να γυρίσεις απ' τη δουλειά
να ακούσω το κλειδί στην πόρτα
να ηρεμήσει ο νους μου

Entradas populares de este blog

κάππα

μέτρημα

Αλμπέρ Καμύ - Το καλοκαίρι