ποίημα πάνω στο τραπέζι

1/1/15

σου άφησα ένα κομμάτι αγάπη στο τραπέζι
κάτω απ' την ασπρόμαυρη αφίσα της μονμάρτης που έχω βάλει στραβά και γέρνει
όταν το βρεις θα έχω κιόλας αναλάβει βάρδια
θα έχεις έτσι όλο το χρόνο να το κάνεις δικό σου
να το γευτείς και να μυρίσεις τους ψιθύρους στο λαιμό σου
άφησα ένα κομμάτι έρωτα στο σπίτι
δίπλα απ' τη λούτρινη χελώνα που σου πήρα ένα καλοκαίρι, χωρίς ιδιαίτερο λόγο
όταν το βρεις θα έχω κιόλας αρχίσει να μετράω τις ώρες αντίστροφα
μέχρι να ακούσω το χαμόγελο σου να με υποδέχεται καθώς θ' ανοίγω την πόρτα
μέχρι να δω τη φωνή σου να έρχεται προς το μέρος μου
να μ' αγκαλιάσει
άφησα έναν εαυτό στον μεγάλο κάδο μπροστά στο δρόμο
εκεί που σ' αρέσει να παρκάρεις
έναν εαυτό μαρτύριο. βασανιστή. προδότη της αφοσίωσης και της υπεροχής σου
να μπορώ κι εγώ να λέω ότι κάτι έκανα για κάποιον άλλον επιτέλους. για σένα.
άφησα τις υποσχέσεις μου τις μεγάλες στην κόκκινη φλοκάτη που έφερες ένα απόγευμα
εκείνη που σε κρατά ζεστή όσο κοιμάσαι στα χέρια μου
καθώς χαζεύουμε κάποια ταινία, τις νύχτες που δε θέλουμε να πάμε πουθενά
κυριακή σήμερα. θα τις πετάξουμε μαζί με τα σκουπίδια της εβδομάδας
άφησα τις μέρες που κάνανε τον κύκλο τους
τα αμέτρητα νεκρά ρολόγια - ό,τι δεν είχε το άρωμα και τη μυρωδιά του κορμιού σου.
άφησα τα ξεθωριασμένα, στη φωτιά που καίει όλα όσα δε στέκονται ικανά να αντέξουν
άφησα να γίνω δικός σου. να γίνω κάποιου. να είμαι πλέον ενός
όχι πια υποτελής της προσωπικής μου αποξένωσης
έσκισα το εισιτήριο που χρόνια τώρα με πηγαίνει και με πάει, σε δυο κομμάτια
γιατί άλλο μόνος δεν μπορώ, γιατί μόνος δε θέλω
άφησα την πυξίδα μου στην πλευρά που κοιμάσαι
κάτω απ' το μαξιλάρι σου
όχι πως κουράστηκα
ο κόσμος εξακολουθεί να είναι ενδιαφέρον μέρος να περιπλανηθεί κανείς
σε καλώ λοιπόν να συνυπογράψεις το χάρτη
μα αν ακόμη βρίσκεις την πορεία μου βαρετή
με μια σου μόνο κίνηση στείλ'τον κι αυτόν στην κόλαση
και πήγαινε με όπου θες
μετρώ τις μέρες για τις μέρες της πρώτης άνοιξης.
κι είναι ολότελα δικό σου
αγαπημένη μου,
χρόνια - μαζί σου - πολλά

Entradas populares de este blog

κάππα

280814

μέτρημα