επιστολή στην κ. (γράμμα απ' τη ρώμη)

via cavour. ξενοδοχεία. σημαίες. φώτα.
το κενό απ' το 'να πεζοδρόμιο στ' άλλο διαστέλλεται.
οι τελευταίοι τουρίστες μόλις πήραν το μπάνιο τους
η υπηρεσία δωματίου δεν είναι διαθέσιμη
παρακαλώ καλέστε αργότερα.
μια πίτσα αμφιβόλου ποιότητος με κρατά όρθιο.
arctic monkeys. i wanna be yours. ψιχάλες. φώτα.
κάνω έρωτα με την υπόσχεση που φέρνουν τα σύννεφα και σε σκέφτομαι.
το ινδικό ταχυφαγείο με χαιρετά. δε θυμάμαι τίποτα.
όνομα, γεύση, πρόθεση, ρέστα.
η τουαλέτα πάντως επικοινωνεί με το διπλανό σουβενιράδικο

via giovanni giolitti. βροχή. δημόσιος φωτισμός.
ο καπιταλισμός κοιμάται. ονειρεύεται το αυριανό μεροκάματο.
τα μάτια κόλλησαν στις βιτρίνες και τα τζάμια
πελάτες, σερβιτόροι, περίεργοι, άσχετοι.
κάνουν χάζι την προσαγωγή ενός μετανάστη.
overdose καναπέ, ζεστασιάς και μυρωδιά delivery
στον αφαλό του termini μπροστά.

το bristol είναι από καιρό τώρα κλειστό
ξέθωρα affittasi με χτυπούν γλυκά στην πλάτη.
στην dervock θα γίνεται χαμός.
πόσα τζιράρει η rustichella;
ήταν το 2015 μια καλή τουριστική χρονιά;

δε σου έδειξα κι εκείνον το χάρτη
που πιστοποιεί πως όλοι οι δρόμοι οδηγούν εδώ
ούτε σου είπα ότι θα ήθελα να πάρω χρώμα απ' τις πολυκατοικίες
να στα φτιάξω ανθοδέσμη.
ούτε για την πλατεία. της αργεντινής. ή την πρεσβεία. της αργεντινής.

αλλά σου είπα θα είμαι με τους οργανωμένους
μου είπες να προσέχω. πάντα μου λες να προσέχω.
σου μίλησα για το βιβλίο που διαβάζω αυτές τις μέρες.
the civil wars. if i didn't know better. βιαστικό nashville.
λεπτομερής μασσαλία.
εύχομαι μια μέρα να το διαβάσεις
-να έρθεις αλαφιασμένη να με φιλήσεις βαθιά.
σα να μη ξέρεις πώς αλλιώς να εκφράσεις την ικανοποίηση σου.

όπου να ναι θα βγάλει κρύο.
θα μου πεις πάλι να προσέχω. πάντα μου το λες, θυμάσαι;
στη via fra angelico σε μια καμινάδα
ένα santa on tour αντιστέκεται στην επικείμενη ψύχρα.
τώρα όμως σ' αγαπώ. έπειτα γελάω μόνος μου.

Entradas populares de este blog

κάππα

μέτρημα

Αλμπέρ Καμύ - Το καλοκαίρι