παραλία

αποκόμματα εισιτηρίων, σκαριφήματα, ασημοποίκιλτα δίστιχα
περιπλανώνται ανάμεσα στο λίγο, στο μέτριο, το αρκούντως ικανοποιητικό
μια δυστυχισμένη μηχανή παραγωγής ονείρων οι αυγές μου
ένα αδηφάγο ορφανό που δε γνώρισε τη τρυφερότητα του κορρεσμού
όταν αποτυγχάνω να φέρω τον κόσμο στα μέτρα μου
μια τέχνη πουτάνα, καπριτσιόζα με ψηλώνει μέχρι το τέλος των ανέμων
κι ο juan λέει πως, ίσως ένας λατίνος
να είναι αυτό που χρόνια τώρα τρώει τις σάρκες μου

είναι κι επιστροφή ταξίδι, ξέρεις

τα γόνατα μου αναριγούν στο απαλό αεράκι, τρέμουν
κάτι γεννιέται στις αρτηρίες μου έτσι που με λιώνει ο καύσωνας
δεν περιμένω το αυγινό ψύχος για να πάρω τα πάνω μου.

έχω,
κρυμμένο στο παλτό μου ένα φύλλο αειθαλές για οδηγό
και μυστικά της νιότης, στου chavarria την πρώτη αράδα
ωριμάζω σαν τον le tellier στη στάση του τραμ
χορταίνω αρώματα μέσα απ' την bombilla του soriano

φανέλες ξέθωρες κολλά στα στέρνα η υγρασία του paraná
οι φυλές σμίγουν στο barrio de boca
οι ηγέτες το σκασαν. μόνος μου τώρα απόμεινα, με κούφιες θεωρίες
μάζευω τα ψίχουλα απ' το κουράγιο της ursula και φεύγω απ' το macondο.

σε μια αμμουδερή παραλία ένας μαίστρος γλύφει τα πρόσωπα μας
το φως θα φιλήσουμε
όμορφα θα πεθάνουμε
ευτυχείς κι αμαρτωλοί
της έξαψης και της αλμύρας

Entradas populares de este blog

κάππα

280814

μέτρημα